تماس با ما

فضای مجازی فضای گسترده‌ای است که کاربران بسیار زیادی در آن‌جا در حال فعالیت هستند. پس چرا باید این بازار بزرگ را برای کسب و کارتان از دست بدهید؟! سایت شما در واقع دفتر کار یا مغازه شما در فضای مجازی است که می‌تواند از همه نقاط دنیا مشتری جذب کند. به نظرتان نداشتن هیچ مکانی برای عرضه خدماتتان در یک بازار بزرگ و بین‌المللی کار درستی است؟! با طراحی یک سایت مناسب برای معرفی خدماتی که ارائه می‌دهید و یا محصولاتی که به فروش می‌رسانید، می‌توانید سود خود را چند برابر کنید.

فرایند طراحی سایت در باتیس بین 20 تا 40 روز طول می‌کشد. البته این زمان به نوع سایت و نوع قابلیت‌هایی که باید در سایت قرار داده شود، بستگی دارد. سایت‌های ساده و کوچک می‌تواند در حد 15 روز نیز در باتیس طراحی شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه طراحی انواع سایت‌ها به نوع سایت، خدماتی که سایت به کاربرانش ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی که سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بستگی دارد. قیمت طراحی سایت باتیس در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی دسته‌بندی می‌شود که این تقسیم‌بندی بر اساس قابلیت‌ها و امکاناتی که سایت به همراه دارد، انجام می‌شود.

باتیس برای طراحی سایت های فروشگاهی معیارهای خاصی را در نظر می‌گیرد. نوع و هدف کسب و کار، رقبا، پرسونا یا نوع مخاطبان هدف، مشتری‌های بالفعل و بسیاری از عوامل دیگر در طراحی سایت فروشگاهی دخیل هستند. با مشخص شدن همه این پیش‌نیازها و تهیه استراتژی برای طراحی سایت، سایت‌های فروشگاهی مختلف در باتیس طراحی می‌شوند.

ارسال پیام

پیمایش به بالا